Tuesday, January 17, 2012

Bye bye JB

Yeahhhh da abis semester, tinggal satu semester lagi.. hoho sangat rushing dua tiga hari ini sebab nak kejar tarikh untuk balik rumah..fuhh nasib baik sempat siapkan semua kerja yang sepatutnya...badan tersangatlah letih dan tak larat..tak sabar nak naik bas dan tidur, bangun-bangun esok pagi dah sampai rumah. Home sweet home walaupun dapat cuti sebulan sebenarnya tak lama pun. pejam celik pejam celik sekejap je. Hari ni sejarah telah berlaku, buat kali pertamanya ak tidak menepati janji yang aku dah buat dengan pensyarah aku untuk jumpa dia dan discuss pasa tesis. Ni sebab kerana terlalu penat letak je kepala atas tilam terus terlentok walaupun dan kunci alarm. hopefully pensyarah aku tu tak fikir yang aku sengaja tak jumpa dia serius tak sengaja..walauapapun yang penting malam ni ak balik kampung...hehehehe.. sila jangan jeles kepada ina si kuna-kuna dan simah hahaha...tapi aku lagi jeles kat diaorang ni..sorang naik kereta balik kg, sorang lagi naik flight.....aku naik bas je...nasib baik tak naik motor balik kg hahahha....jumpa kamu-kamu semua, sorang kat pauh jabit sorang kat pauh sembilan..nama kampung satu buah-buahan tempatan, satu lagi buah buahan import...hehehe....gud bye JB...

*Selamat tinggal JB bulan depan saya datang lagi*

1 comment: