Sunday, January 15, 2012

Finally..

Unbeliavable...itu sahaja ucapan yang aku boleh ungkapkan untuk menggambarkan kepayahan mengharungi semester ini yang penuh dengan pelbagai dugaan dan cabaran. Alhamdulillah berjaya juga mengharunginya walaupun terasa sangat perit ketika melaluinya....wahhh tinggal satu semester lagi untuk habiskan study...lepas tu dah boleh fikir untuk kerja, kumpul wang dan macam-macam lagi lah hehehe.Master ni tak susah sangat tetapi beban kerja tersangat lah banyak.. memang menuntut komitmen yang sangat tinggi...aku pun kadang-kadang sampai menangis jugak nak siapkan kerja-kerja yang ada. start dari jurnal sehingga lah research. Tapi yang yang tak berapa best master ni terlalu banyak kena buat mini research. Rasanya dah banyak sangat kot mini-mini research yang aku dah buat..Tapi part yang paling best jugak banyak benda yang aku boleh belajar, yang sebelum ini aku mungkin tak tahu sangat..tak sabar rasanya nak habiskan semester depan dan mulakan dengan perancangan masa depan yang lebih baik...Yeahaaaaaa

*Harap-harap tiadalah subjek yang sangkut, InsyaAllah*

No comments:

Post a Comment